Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U dient uw abonnement zelf op te zeggen bij uw provider. Hieronder vindt u per provider de procedures voor het opzeggen van uw contract.

Let op!
De datum waarop uw contract wordt beƫindigd is afhankelijk van de einddatum en opzegtermijn van uw contract. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand voor een particulier contract, en een opzegtermijn van 3 maanden voor een zakelijk contract. Indien u uw abonnement wenst op te zeggen terwijl het contract nog niet is afgelopen, dan dient u het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt te betalen (afkoopsom).

Hi
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de Hi Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 06 - 1200 1200 (vanaf een andere mobiele telefoon).

KPN
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de KPN Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 06 - 1200 1200 (vanaf een andere telefoon).

MTV Mobile
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de MTV Mobile Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 06 - 1200 1200 (vanaf een andere telefoon).

Simpel
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u een brief met uw naam, adres, mobiele nummer, gewenste einddatum contracten handtekening te sturen naar:

Simpel B.V.
Postbus 12
3465 ZG Driebruggen

Sizz
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u een brief met uw naam, adres, mobiele nummer, gewenste einddatum contract en handtekening te sturen naar:

Sizz
Afdeling Klantenservice
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Telfort
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de Telfort Klantenservice op telefoonnummer 0900 - 9596.

T-Mobile
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 06 - 24 1200 (vanaf een andere telefoon).

Vodafone
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u een brief met uw naam, adres, mobiele nummer, gewenste einddatum contract en handtekening te sturen naar:

Vodafone
Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht


 
Contact
2Call bij Facebook 2Call bij Twitter 2Call bij LinkedIn
Klantenservice
Direct Contact
Keurmerk
Direct Contact
Inloggen
Nieuwsbrief
Verzekeringen
 
 
Sim Only

copyright 2003 - 2018 | wijzigingen en typefouten voorbehouden | help | Algemene Voorwaarden | Privacy Verklaring | Sim Only | Mobiel internet | iPhone 8 | 0.05 - 9
Powered by Edery International BV