Om uw order in behandeling te kunnen nemen dient u de volgende documenten aan ons in te zenden:
Particulier nieuw abonnement
- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Bankpas i.c.m. een geslaagde pintransactie van uw eigen rekeningnummer, of:
- Bankafschrift (met naam en adresgegevens, niet ouder dan 1 maand)
Particulier verlenging abonnement
- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
Zakelijk nieuw abonnement
- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Bankpas i.c.m. een geslaagde pinstransactie van uw eigen rekeningnummer, of:
- Bankafschrift (met naam en adresgegevens, niet ouder dan 1 maand)
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel (waarop aanvrager als contactpersoon vermeld staat; niet ouder dan 1 maand)
Zakelijk verlenging abonnement
- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel (waarop de aanvrager als contactpersoon vermeld staat; niet ouder dan 1 maand)
Informatie over de toe te zenden documenten vindt u eveneens in de Orderbevestiging. Zodra Phoneshop uw bescheiden in goede orde heeft ontvangen en uw aanvraag is goedgekeurd door de provider, wordt uw bestelling verstuurd. In de bevestigingsmail vindt u de verwachte levertijd van uw bestelling. Onder Orderstatus kunt u de voortgang van uw bestelling bekijken.
Er zijn verschillende mogelijkheden voor het inzenden van de documenten:
- Opsturen per post
- Faxen
- Ingescand in JPG- of PDF-formaat e-mailen
- Digitaal gefotografeerd op min. 200Kb per pagina e-mailen