Wat te doen als mijn bestelling vermist blijkt te zijn?

Neem te allen tijde contact op met Phoneshop om melding te maken van de vermissing. Phoneshop heeft alle pakketten verzekerd bij PostNL. Na melding van vermissing of diefstal van uw toestel tijdens de verzending wordt een onderzoek gestart. Gedurende dit onderzoek zal geen nieuw toestel worden verzonden. Een nieuwe zending zal plaatsvinden nadat het onderzoek van TNT post is afgerond.

PostNL zal voor het onderzoek vragen om een schriftelijke verklaring waaruit blijkt dat het pakket niet in ontvangst is genomen door de geadresseerde. Een snelle reactie op dit verzoek bespoedigt de afhandeling van het onderzoek.

Voor de volledigheid wijzen wij u er op dat Phoneshop van een simkaart altijd de pincode wijzigt en van de pukcode ontdoet. Dit voorkomt misbruik van de simkaart.

Tags: vermissing TNT
 
Contact
2Call bij Facebook 2Call bij Twitter 2Call bij LinkedIn
Klantenservice
Direct Contact
Keurmerk
Direct Contact
Inloggen
Nieuwsbrief
Verzekeringen
 
 
Sim Only

copyright 2003 - 2018 | wijzigingen en typefouten voorbehouden | help | algemene voorwaarden | Sim Only | Mobiel internet | iPhone 5 | 0.04 - 9
Powered by Edery International BV