Hoe plaats ik een bestelling via jullie website?

Maak uw keuze op onze website door een aanbieding te selecteren of door te klikken op een van de tabbladen bovenaan (GSM aanbieding, Telefoons, Tablets, Abonnementen, Sim Only, Kado + GSM of Mobiel Internet).

Stap 1: Bestellen
Nadat u de bestelling van uw keuze heeft geselecteerd, komt u terecht in Stap 1 van het bestelproces. Hier kunt u nog wijzigingen aanbrengen in de abonnementsgegevens, productgegevens en accessoires. Indien u een abonnement bestelt, kunt u hier eventueel aanvullende bundels selecteren. Bij bestelling van een los toestel bestelt, kunt u hier eventueel nog het merk/type/kleur wijzigen en een keuze maken uit ons grote assortiment aan accessoires.

Stap 2: Afrekenen
In stap 2 van het bestelproces wordt de bestelling compleet gemaakt door uw persoonsgegevens in te vullen en de leverings- en betaalwijze te selecteren.

Stap 3: Orderbevestiging
In stap 3 van het bestelproces ziet u een opsomming van de bestelde producten van uw order met het nieuw aangemaakte ordernummer. Tevens vindt u hier de betaalinformatie voor het verrichten van de betaling (iDEAL/Overmaken). Indien u een order met een abonnement* heeft besteld kunt u hier direct het contract en de orderbevestiging printen.

* De minimumleeftijd voor het afsluiten van een abonnement is 18 jaar.

 
Contact
2Call bij Facebook 2Call bij Twitter 2Call bij LinkedIn
Klantenservice
Direct Contact
Keurmerk
Direct Contact
Inloggen
Nieuwsbrief
Verzekeringen
 
 
Sim Only

copyright 2003 - 2018 | wijzigingen en typefouten voorbehouden | help | Algemene Voorwaarden | Privacy Verklaring | Sim Only | Mobiel internet | iPhone 8 | 0.04 - 9
Powered by Edery International BV