Hoe kan ik mijn defecte toestel inzenden ter reparatie?

U kunt uw defecte telefoon, tablet, laptop en/of accessoires voor reparatie aanmelden via de Orderstatus op onze website. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Kies vervolgens voor de knop ‘Meld Reparatie/Omruil/Retour aan’. Uw reparatie krijgt dan een RMA-nummer. Bij de retourzending dient een kopie van de aankoopnota, een schrijven met reden van reparatie, omruil of retour en eventueel vermelding van het nieuw gewenste product te zitten. Stuurt u nooit een pakket ongefrankeerd op want deze wordt geweigerd bij ontvangst of de kosten voor het ongefrankeerd versturen à € 20,- versturen worden aan u doorberekend. Tevens adviseren wij om de zending verzekerd te verzenden. De kosten voor het retourzenden zijn voor uw rekening.

 
Contact
2Call bij Facebook 2Call bij Twitter 2Call bij LinkedIn
Klantenservice
Direct Contact
Keurmerk
Direct Contact
Inloggen
Nieuwsbrief
Verzekeringen
 
 
Sim Only

copyright 2003 - 2018 | wijzigingen en typefouten voorbehouden | help | Algemene Voorwaarden | Privacy Verklaring | Sim Only | Mobiel internet | iPhone 8 | 0.04 - 9
Powered by Edery International BV