Hoe kan ik in contact komen met de Klantenservice?

U kunt op verschillende manier in contact komen met de Phoneshop.

Callcenter
Mocht u vragen of opmerkingen hebben over uw online bestelling bij Phoneshop.nl, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons callcenter. Onze callcentermedewerkers staan u graag te woord op werkdagen tussen 10.00 en 18.00 uur op telefoonnummer 070-427.62.62.

Live Chat Support
Nieuw is onze Live Chat Support. Hier kunt u via live chat uw vragen of opmerkingen voorleggen aan onze chatmedewerkers. De live chat is beschikbaar op werkdagen tussen 10.30 en 17.30 uur.

Vragen en klachten
Bij Phoneshop draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een onduidelijk hebben met uw bestelling, dan horen wij dit graag. U kunt uw vraag per e-mail sturen naar sales@phoneshop.nl. Onze klantenservice streeft ernaar uw vraag binnen een werkdag te beantwoorden. Vermeld u bij de e-mail altijd uw ordernummer.
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw vraag/klacht richten aan onze backoffice. Dit kan schriftelijk of per e-mail naar:

Phoneshop
Afdeling Backoffice
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
E-mail: backoffice@phoneshop.nl

Tags: klantenservice telefoonnummer
 
Contact
2Call bij Facebook 2Call bij Twitter 2Call bij LinkedIn
Klantenservice
Direct Contact
Keurmerk
Direct Contact
Inloggen
Nieuwsbrief
Verzekeringen
 
 
Sim Only

copyright 2003 - 2018 | wijzigingen en typefouten voorbehouden | help | Algemene Voorwaarden | Privacy Verklaring | Sim Only | Mobiel internet | iPhone 8 | 0.05 - 9
Powered by Edery International BV