oerierslevering

Koeriersafhandeling aan de deur

Leveringsprocedure van een toestel met abonnement (plus eventueel een kado-artikel)

Als u voor 16:00 uur een toestel met abonnement bestelt dan wordt dit binnen de 1 tot 2 werkdagen bezorgd. U dient hiervoor wel persoonlijk aanwezig te zijn op het afleveradres.
De bezorging van producten vindt uitsluitend plaats op werkdagen. Bestelt u op vrijdag na 16.00 uur of in het weekend dan wordt de bestelling in principe op dinsdag bezorgd.

De leveringsprocedure omvat de volgende stappen:

  • U plaatst uw bestelling op onze website www.2call.nl.
  • Vervolgens vult u verdere ordergevens in via de vervolg pagina (legitimatie- en bankgegevens).
  • Wanneer 2call.nl een goedkeuring heeft van het netwerk (Provider) dan ontvangt u hiervan per email bericht.
  • Onze koeriersdienst neemt na verzending vanuit ons magazijn contact met u op om een afspraak te maken voor de aflevering. Of u kunt hen bellen op 0900-RITMOBV (0900-7486628).
  • Bij aflevering neemt de koerier het contract mee. U kunt dan de overeenkomst controleren en ondertekenen.
  • Ondertussen zal de koerier een kopie maken van de volgende zaken:
    Een geldig legitimatie bewijs (NL paspoort, Europese ID kaart of een NL rijbewijs);
    Bankpas, bankafschrift of (in voorkomende gevallen) een kopie van uw meest recente energierekening;
  • In geval van een nieuwe aansluiting dient u 1 cent te pinnen (mobiel pinapparaat).
  • Als alles compleet is ontvangt u direct uw bestelling.

Belangrijke informatie:

Het is belangrijk dat u aan de koerier dezelfde gegevens overhandigt als dat u heeft aangegeven tijdens het bestellen op onze website. Heeft u in de overeenkomst aangegeven dat u zich met een paspoort legitimeert, dan kunt u dit tijdens de aflevering niet met een rijbewijs doen. U kunt alleen zelf de order in ontvangst nemen, het is niet toegestaan hier iemand voor te machtigen. Uw partner of huisgenoot mag de bestelling dus niet in ontvangst nemen als u bijvoorbeeld niet thuis bent. Betalen kan via een mobiel pinautomaat van de koerier, of wanneer u niet in staat bent om te pinnen, uiteraard ook contant.
Zorg dat u de dag van de bestelling bereikbaar bent, zodat de koerier een afspraak voor aflevering kan inplannen. Bezorging is mogelijk tussen 08:00 uur en 13:00 uur en tussen 13:00 uur en 18:00 uur. Werkt u elke dag? Het is mogelijk dat de koerier op uw werk langskomt. Deze afspraak kunt u maken met de koeriersdienst.

Nummerbehoud

Heeft u nummerbehoud aangevraagd bij KPN, Hi of Vodafone dan kan de procedure iets langer duren. Zodra uw aanvraag voor nummerbehoud door het netwerk goedgekeurd is gaat de koerier contact met u opnemen om een afspraak voor levering te plannen. Houdt in dit geval dus rekening met een extra levertijd van 2 tot 10 dagen. Indien u een aanvraag doet voor een T-Mobile of Telfort abonnement met nummerbehoud wordt uw bestelling direct verstuurd.

 
Contact
2Call bij Facebook 2Call bij Twitter 2Call bij LinkedIn
Klantenservice
Direct Contact
Keurmerk
Direct Contact
Inloggen
Verzekeringen
 
 
Sim Only

copyright 2003 - 2021 | wijzigingen en typefouten voorbehouden | help | Algemene Voorwaarden | Privacy Verklaring | Sim Only | Mobiel internet | iPhone 8 | 0.02 - 1
Powered by Edery International BV