Klantenservice

Heeft u een vraag? Bekijk dan eerst de onderstaande onderwerpen. Is uw vraag dan nog steeds niet beantwoord dan kunt u gebruik maken van het direct contact formulier.

 

Bestelling plaatsen

Maak uw keuze op onze website door een aanbieding te selecteren of door te klikken op een van de tabbladen bovenaan (Home, Telefoons, Tablets, Abonnementen, Sim Only, Kado + GSM of Zakelijk).

Stap 1: Bestellen

Nadat u de bestelling van uw keuze heeft geselecteerd, komt u terecht in Stap 1 van het bestelproces. Hier kunt u nog wijzigingen aanbrengen in de abonnementsgegevens, productgegevens en accessoires.
Indien u een abonnement bestelt, kunt u hier de abonnementsvorm (Nieuw of Verlenging), de looptijd (1 of 2 jaar) en eventueel aanvullende bundels en opties selecteren.
Bij bestelling van een los toestel, kunt u hier nog merk/type/kleur wijzigen en een keuze maken uit ons grote assortiment aan accessoires.

Stap 2: Afrekenen

In stap 2 van het bestelproces wordt de bestelling compleet gemaakt door uw persoonsgegevens in te vullen en de leverings- en betaalwijze te selecteren.

2call account

Indien u voor het eerst een order bij ons plaatst kiest u hier voor de optie Nieuwe klant. U kunt daarna verder gaan met het invullen van Uw gegevens.
Wanneer u reeds eerder een order bij ons heeft geplaatst kunt u inloggen met het e-mailadres en wachtwoord dat bij ons bekend is. Uw gegevens worden dan automatisch ingevuld. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u deze direct opvragen via de link Wachtwoord vergeten.

Uw gegevens

Als nieuwe particuliere klant vult u hier geslacht, voorletters, achternaam, straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer en e-mailadres in.
Bij zakelijke klanten wordt gevraagd om bedrijfsnaam, KvK-nummer, contactpersoon, geslacht, straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer en e-mailadres.
Met het opgegeven e-mailadres wordt een account aangemaakt waarbij het e-mailadres uw loginnaam is. Per e-mail wordt u een wachtwoord toegestuurd. Alle gegevens blijven geheim en worden niet aan derden verstrekt.

Nummerbehoud

Hier kunt u aangeven of u uw huidige telefoonnummer wenst te behouden. Als u kiest voor nummerbehoud geeft u hier uw huidige type aansluiting en bijbehorende gegevens op:
- Abonnement particulier (+ huidig mobiel nummer, simkaartnummer, huidige provider, einddatum huidig contract)
- Abonnement zakelijk (+ huidig mobiel nummer, klantnummer provider, huidige provider, einddatum huidig contract)
- Prepaid (+ huidig mobiel nummer, huidig simkaartnummer, huidige provider)

Levering

Vul het gewenste afleveradres voor uw bestelling in. Dit dient een adres in Nederland of België te zijn.
- Zelfde adres (uw bestelling wordt geleverd op hetzelfde adres als uw huisadres).
- Ander adres (uw bestelling wordt geleverd op een ander adres naar keuze. Vermeld bij het adres van een bedrijf altijd de bedrijfsnaam).
- Afhalen (uw bestelling is af te halen in ons filiaal in Den Haag).

Afhandeling

Selecteer hier de wijze waarop uw bestelling geleverd wordt en maak een keuze tussen de beschikbare betaalmethoden:

Contract zelf printen en opsturen:
- Betaling door overmaken
- Betaling met iDEAL (selecteer uw bank)
- Betaling onder rembours aan postbode (+ € 8,-)
- Betaling bij afhalen in winkel via PIN, creditcard of contant

Bevestig bestelling

Selecteer of u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden en of u op de hoogte gehouden wenst te worden van onze laatste aanbiedingen. Klik op "Bevestig bestelling" om uw bestelling te bevestigen.

Stap 3: Orderbevestiging

In stap 3 van het bestelproces ziet u een opsomming van de bestelde producten van uw order met het nieuw aangemaakte ordernummer. Tevens vindt u hier de betaalinformatie voor het verrichten van de betaling (iDEAL/overmaken). Indien u een order met een abonnement* heeft besteld kunt u hier direct het contract en de orderbevestiging printen.
* De minimumleeftijd voor het afsluiten van een abonnement is 18 jaar.

Benodigde documenten

Om uw order in behandeling te kunnen nemen dient u de volgende documenten aan ons in te zenden:

Particulier nieuw abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Bankpas i.c.m. een geslaagde pintransactie van uw eigen rekeningnummer, of:
- Bankafschrift (met naam en adresgegevens, niet ouder dan 1 maand)

Particulier verlenging abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)

Zakelijk nieuw abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Bankpas i.c.m. een geslaagde pinstransactie van uw eigen rekeningnummer, of:
- Bankafschrift (met naam en adresgegevens, niet ouder dan 1 maand)
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel (waarop aanvrager als contactpersoon vermeld staat; niet ouder dan 1 maand)

Zakelijk verlenging abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel (waarop de aanvrager als contactpersoon vermeld staat; niet ouder dan 1 maand)

Informatie over de toe te zenden documenten vindt u eveneens in de Orderbevestiging. Zodra 2call uw bescheiden in goede orde heeft ontvangen en uw aanvraag is goedgekeurd door de provider, wordt uw bestelling verstuurd. In de bevestigingsmail vindt u de verwachte levertijd van uw bestelling. Onder Orderstatus kunt u de voortgang van uw bestelling bekijken.

Er zijn verschillende mogelijkheden voor het inzenden van de documenten:

- Opsturen per post naar: 2call.nl, Elbe 25, 2491 BT Den Haag.
- Faxen naar: 070-392.55.02 of 070-427.18.87.
- Ingescand in JPG- of PDF-formaat e-mailen naar: info@2call.nl.
- Digitaal gefotografeerd op minimaal 200Kb per pagina e-mailen naar: info@2call.nl.

 Top

Levering

Thuiskopieheffing

Met ingang van 1 januari 2013 is door de Nederlandse regering de thuiskopieheffing uitgebreid. Dit houdt in dat er ook over producten zoals PC's, laptops, mp3-spelers en smartphones een thuiskopievergoeding betaald dient te worden.

Meer informatie over de thuiskopieheffing: www.thuiskopie.nl

Wat betekent dat voor u?
2call.nl zal zijn leveranciers volgen bij de invoering van deze wet- en regelgeving, waardoor u deze heffing, indien van toepassing, terug zult zien op uw bestelling.
Door de heffing op deze wijze voor u inzichtelijk te maken:
- Ziet u voor welke producten u de heffing betaalt;
- Ziet u hoeveel heffing u betaalt;
- Kunt u eventueel te veel betaalde heffing terugvorderen bij Stichting Thuiskopie Tarieven en producten;

Voor de volgende producten is de thuiskopieheffing van toepassing:
Capaciteit laag
laag tarief
Capaciteit basis
Basis tarief
Tablet≤ 8GB€ 2,50> 8GB€ 5,00
SmartPhone/telefoon met MP3 functie< 16GB€ 2,50≥ 16GB€ 5,00
PC's/laptop/notebook   € 5,00

Losse toestellen

Indien het door u bestelde toestel op voorraad is en u betaalt d.m.v. iDEAL of rembours, dan kunt u onderstaande levertermijnen aanhouden. Mocht uw toestel niet voorradig zijn, dan wordt u hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Besteld op:
Besteld voor 21.00 uur, levering op:
Besteld na 21.00 uur, levering op:
maandagdinsdagwoensdag
dinsdagwoensdagdonderdag
woensdagdonderdagvrijdag
donderdagvrijdagzaterdag
vrijdagzaterdagdinsdag
zaterdagdinsdagdinsdag
zondagdinsdagdinsdag

Toestellen met een abonnement

Indien het door u bestelde toestel op voorraad is en u betaalt d.m.v. iDEAL of rembours, dan kunt u onderstaande levertermijnen aanhouden, mits uw abonnementsaanvraag direct door de provider wordt goedgekeurd. Houdt u bij aanvragen met nummerbehoud naar Vodafone rekening met een verwerkingstermijn van 2 tot 8 werkdagen. Mocht uw toestel niet voorradig zijn, dan wordt u hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Besteld op:
Besteld voor 16.00 uur, levering op:
Besteld na 16.00 uur, levering op:
maandagdinsdagwoensdag
dinsdagwoensdagdonderdag
woensdagdonderdagvrijdag
donderdagvrijdagzaterdag
vrijdagzaterdagdinsdag
zaterdagdinsdagdinsdag
zondagdinsdagdinsdag

 Top

Levering in Nederland

PostNL-levering

Bij bestelling van een toestel (los of in combinatie met een abonnement), is levering door PostNL mogelijk. Uw bestelling wordt dan na betaling, zodra het toestel beschikbaar is, aangetekend en verzekerd met PostNL verzonden. Als u een simkaart geleverd krijgt, is uit veiligheidsoverwegingen de pincode gewijzigd en de pukcode verwijderd. De pin- en pukcode worden op de dag van verzending per e-mail aan u verzonden. De verzendkosten binnen Nederland bedragen bij een normale PostNL-levering € 6,95.

Rembourslevering

Indien u een toestel in combinatie met een abonnement heeft besteld, bestaat levering onder Rembours ook tot de mogelijkheden. Uw bestelling wordt dan aangetekend en verzekerd met PostNL post verzonden. Van de simkaart die u geleverd krijgt, is uit veiligheidsoverwegingen de pincode gewijzigd en de pukcode verwijderd. De pin- en pukcode worden op de dag van verzending per e-mail aan u verzonden. U betaalt bij levering contant aan de deur. De extra kosten voor een Rembourslevering bedragen € 8,-.

Afhaalorder

In geval van een afhaalorder haalt u uw bestelling af in onze vestiging aan de Elbe 25, 2491 BT Den Haag. Bij een abonnementsaanvraag dient u eerst akkoord van de provider via ons te hebben ontvangen, alvorens u het toestel en de simkaart kunt afhalen. Toestellen zonder abonnement kunt u ook ophalen zonder online een order te plaatsen en zonder afspraak te maken. De betaalmogelijkheden bij onze afhaallocatie is PIN, contant en creditcard.

Herverzending

Indien een pakket door weigering of door onjuiste adresgegevens nogmaals door ons verzonden moet worden, berekenen wij bij de herverzending retour- en herverzendkosten (à € 15,-) door. Dit geldt niet als het pakket, indien onbestelbaar, doorverzonden wordt naar het postkantoor en u deze binnen 2 weken daar afhaalt.

 Top

Levering in België

PostNL-levering

Voor levering in België, wordt uw bestelling na betaling aangetekend en verzekerd met PostNL verzonden. Bij verzending naar België wordt additioneel € 7,- berekend.

Losse toestellen

Voor onze klanten in België bieden wij alleen de mogelijkheid tot het bestellen van losse toestellen aan. Het is niet mogelijk om een abonnement bij een Nederlandse provider af te sluiten als u woonachtig bent in België.

BTW-vrije levering

Aan onze Belgische zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid onze producten BTW-vrij te leveren. Om de Nederlandse BTW in mindering te laten brengen op uw order volgt u onderstaande stappen:
  1. Plaats een order op onze website.
  2. Stuur een e-mail naar backoffice@2call.nl met een verzoek tot BTW-vrije levering. Vermeld hierbij het ordernummer van uw bestelling, uw bedrijfsnaam en het BTW-nummer van uw bedrijf. Uw gegevens worden door ons geverifieerd.
  3. Maak het orderbedrag exclusief 21% BTW, verhoogd met € 10,- administratiekosten onder vermelding van uw ordernummer over naar 2call (IBAN NL93ABNA0425321479; BIC ABNANL2A). Gebruik onderstaande calculator voor de juiste berekening.
  4. Na verificatie van het BTW-nummer en ontvangst van uw betaling wordt uw order verzonden.
    NB. De order kan alleen naar het factuuradres verzonden worden, tw. het adres welke gekoppeld is aan uw BTW nummer.

 

IC-calculator

Totaal orderbedrag incl. BTW: (inclusief verzendkosten)
Bedrag excl 21% BTW:
Administratiekosten:
Totaal:

 Top

Nummerbehoud

Benodigde gegevens

Indien u uw nummer wenst te behouden bij het overstappen naar een andere provider, dan kunt u dit aangeven bij het plaatsen van een order op onze website. U vult dan de volgende gegevens in:

Abonnement Particulier

- Huidige provider
- Huidig mobiel nummer
- Huidig simkaartnummer
- Einddatum huidig contract

Abonnement Zakelijk

- Huidige provider
- Huidig mobiel nummer
- Klantnummer provider
- Einddatum huidig contract

Prepaid

- Huidige provider
- Huidig mobiel nummer
- Huidig simkaartnummer

Opzegtermijn

Uw oude abonnement wordt door de nieuwe provider opgezegd; dit hoeft u dus niet zelf te doen. De verwerkingsduur voor een aanvraag met nummerbehoud is circa 1 week; dan is de definitieve datum voor nummerportering bekend. Nadat de verplichte contractstermijn van uw oude abonnement is verstreken, heeft u als particuliere klant een opzegtermijn van 1 maand; als zakelijke klant heeft u een opzegtermijn van 3 maanden. Uitzonderingen voorbehouden. Een prepaidaansluiting heeft geen opzegtermijn.

Ingangsdatum

Als u reeds contractvrij bent bij uw huidige provider, dan wordt uw nummer na circa 1 maand geporteerd. Indien u nog een contractuele verplichting heeft bij de huidige provider, kan het nummer op z’n vroegst pas geporteerd worden op de einddatum van uw huidige contract. Bij sommige providers gaat het contract pas in als uw nummer geporteerd is. De porteerdatum is dan de ingangsdatum. Andere providers bieden de service van een tijdelijk nummer. U krijgt dan een ander, tijdelijk nummer toegewezen totdat uw nummer geporteerd wordt. Zo kunt u alvast bellen en gebeld worden.

Overstappen

U kunt zowel nummerbehoud aanvragen vanaf een prepaidaansluiting naar een abonnement, als van een abonnement bij de ene provider naar een abonnement bij een andere provider. Wanneer u echter hetzelfde nummer wenst te behouden, en bij dezelfde provider blijft, dan is het een verlenging. Hieronder hebben wij de mogelijkheden voor nummerbehoud op een rijtje gezet:

Naar KPN, Hi, Telfort of MTV Mobile

U kunt met nummerbehoud overstappen naar een KPN, Hi, Telfort of MTV Mobile abonnement vanaf:
- Alle prepaidaansluitingen.
- Een abonnement van elke andere provider dan KPN, Hi, Telfort of MTV Mobile.

Indien u met nummerbehoud overstapt naar KPN, Hi, Telfort of MTV Mobile, wordt u altijd eerst met een tijdelijk nummer aangesloten. Het contract gaat officieel pas in als uw nummer geporteerd wordt. De geleverde simkaart is direct geactiveerd, echter wordt bij gebruik hiervan het prepaid tarief in rekening gebracht.
De status van het nummerbehoud dient u zelf te verifiëren bij de oude en de nieuwe provider. Indien er correcties noodzakelijk zijn, kunt u deze aan ons doorgeven. Wij zullen deze doorgeven aan de nieuwe provider.

Naar T-Mobile

U kunt met nummerbehoud overstappen naar een T-Mobile abonnement vanaf:
- Alle prepaidaansluitingen.
- Een abonnement van elke andere provider dan T-Mobile.

Indien u met nummerbehoud overstapt naar T-Mobile, dan wordt u altijd eerst met een tijdelijk nummer aangesloten. U kunt ervoor kiezen of u wel of niet voor de portering gebruik wenst te maken van het tijdelijk nummer. Als u voor de portering wordt aangesloten met het tijdelijk nummer, gaat het contract officieel in op het moment van aansluiting met het tijdelijk nummer. Als u voor de portering niet wordt aangesloten met het tijdelijk nummer, gaat het contract officieel in op het moment dat uw nummer geporteerd wordt.
De simkaart wordt geactiveerd op de datum van aansluiting met het tijdelijke nummer of de porteerdatum (afhankelijk van uw keuze). In beide gevallen wordt vanaf de ingangsdatum voor bellen, sms’en en internetten het tarief van uw gekozen abonnement in rekening gebracht.
De status van het nummerbehoud dient u zelf te verifiëren bij de oude en de nieuwe provider. Indien er correcties noodzakelijk zijn, kunt u deze aan ons doorgeven. Wij zullen deze doorgeven aan de nieuwe provider.

Naar Tele2

U kunt met nummerbehoud overstappen naar een Tele2 abonnement vanaf:
- Alle prepaidaansluitingen.
- Een abonnement van elke andere provider dan Tele2.

Indien u met nummerbehoud overstapt naar Tele2, dan wordt u pas aangesloten zodra uw nummer overgezet wordt naar Tele2.
De simkaart wordt geactiveerd op de datum van aansluiting met uw te behouden nummer. Mocht nummerbehoud afgewezen worden of geen doorgang vinden, dan wordt het Tele2 contract geactiveerd met een nieuw nummer.
De status van het nummerbehoud dient u zelf te verifiëren bij de oude en de nieuwe provider. Indien er correcties noodzakelijk zijn, kunt u deze aan ons doorgeven. Wij zullen deze doorgeven aan de nieuwe provider.

Naar Vodafone

U kunt met nummerbehoud overstappen naar een Vodafone abonnement vanaf:
- Alle prepaidaansluitingen.
- Een abonnement van elke andere provider dan Vodafone.

Indien u met nummerbehoud overstapt naar Vodafone, is er geen mogelijkheid aangesloten te worden met een tijdelijk nummer. Het contract gaat pas in op het moment dat uw nummer geporteerd wordt.
De geleverde simkaart wordt geactiveerd op de porteerdatum. Vanaf de porteerdatum wordt voor bellen, sms’en en internetten het tarief van uw gekozen abonnement in rekening gebracht.

Let op!

De status van het nummerbehoud kunt u zelf verifiëren bij de oude en de nieuwe provider. Indien er correcties noodzakelijk zijn, kunt u deze aan ons doorgeven. Wij zullen deze doorgeven aan de nieuwe provider. 2call kan geen aansprakelijkheid aanvaarden voor misgelopen aanvragen voor nummerbehoud.

 Top

Omruil & Retour

Order annuleren

U kunt uw order annuleren indien uw aanvraag voor een contract bij de betreffende provider nog niet is verwerkt. Zolang het bijbehorende toestel nog niet aan u is verzonden, kan ook de keuze voor het toestel nog aangepast worden. Eenmaal aangesloten/verlengde contracten kunnen niet meer geannuleerd worden.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen:

Per post: 2call.nl
  Elbe 25
  2491 BT Den Haag
Per e-mail: info@2call.nl
Per fax: 070-392.55.02

U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

RMA aanmelden

Alvorens u het pakket retourzendt of retour brengt voor Reparatie/Omruil/Retour dient u deze eerst voor een RMA aan te melden via de Orderstatus op onze website. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Kies vervolgens voor de knop ‘Meld Reparatie/Omruil/Retour aan’. Bij de retourzending dient een kopie van de aankoopnota, een schrijven met reden van reparatie, omruil of retour en eventueel vermelding van het nieuw gewenste product te zitten. Stuurt u nooit een pakket ongefrankeerd op want deze wordt geweigerd bij ontvangst of de kosten voor het ongefrankeerd versturen à € 20,- versturen worden aan u doorberekend. Tevens adviseren wij om de zending verzekerd te verzenden. De kosten voor het retourzenden zijn voor uw rekening.

 Top

Reparatie

Garantievoorwaarden

2call.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Alle telefoons die wij verkopen, Apple toestellen uitgezonderd, zijn voorzien van een minimum fabrieksgarantie van 2 jaar. Apple telefoons hebben een fabrieksgarantie van 1 jaar. Voor Refurbished/Pre-owned toestellen geldt een garantietermijn van 6 maanden. Accessoires hebben ook een fabrieksgarantie van 6 maanden. Val-, stoot-, druk-, vocht- of waterschade en het openen van het toestel door derden zijn uitgesloten van garantie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor kosten die voortvloeien uit reparatie of onderzoek.

Reparatieproces

Als uw toestel defect is kunt u langs een servicepoint gaan, of uw toestel ter reparatie inzenden aan of langsbrengen bij ons Repaircenter in onze winkel in Den Haag. Indien gerepareerd of omgeruild kan worden binnen de garantietermijn en onder de garantievoorwaarden, gebeurt dit kosteloos. Indien uw toestel buiten de garantietermijn of -voorwaarden valt ontvangt u eerst een prijsopgave. U kunt er dan voor kiezen het toestel tegen het voorgestelde tarief te laten repareren, of het toestel ongerepareerd retour te ontvangen (u betaalt dan wel de onderzoekskosten), of kosteloos afstand te doen van het toestel.

DOA

Helaas komt het een enkele keer voor dat een toestel bij ontvangst niet naar behoren blijkt te werken. Dit noemt men een DOA (Dead On Arrival). Mocht dit het geval zijn, dan kan het toestel omgeruild worden voor een ander exemplaar. U kunt het toestel dan voor omruiling insturen of langsbrengen. Het pakket wordt alleen omgeruild indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren. Onderdelen behoren nog in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolie. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven. Indien dit niet het geval is zal omruiling niet mogelijk zijn.

RMA aanmelden

Alvorens u het pakket inzendt of langsbrengt voor reparatie dient u deze eerst voor een RMA aan te melden via de Orderstatus op onze website. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Kies vervolgens voor de knop ‘Meld Reparatie/Omruil/Retour aan’. Voor reparatie hoeft u alleen de benodigde onderdelen op te sturen. Voor omruiling van een DOA dient het volledige pakket opgestuurd te worden. Bij de zending dient een kopie van de aankoopnota, een schrijven met reden van retourzending en vermelding van het nieuw gewenste product te zitten. Stuurt u nooit een pakket ongefrankeerd op want deze wordt geweigerd bij ontvangst of de kosten voor het ongefrankeerd versturen à € 20,- versturen worden aan u doorberekend. Tevens adviseren wij om de zending verzekerd te verzenden. De kosten voor het inzenden zijn voor uw rekening.

Fabrikanten


Voor reparatie kunt u het toestel aanmelden bij Apple via telefoonnummer 0900 7777 703. Na aanmelding zal Apple het toestel bij u afhalen en na reparatie weer retourneren.
Voor meer informatie kunt u de site van Apple bezoeken.


Voor reparatie kunt u het toestel inzenden naar of langsbrengen bij ons eigen Servicepoint.
Meld uw toestel hiervoor bij ons aan en volg de verdere instucties.


Voor reparatie kunt u bellen naar het speciale HTC servicenummer (020 - 715 73 10) of kijk op http://www.htc.com/nl.

Binnen 14 dagen na de factuurdatum kunt u bij defecten het gehele verkooppakket aan ons inzenden voor de zogenaamde DOA procedure.
Na goedkeuring vanuit HTC, zal uw apparaat door ons omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Deze procedure duurt circa 2 weken.
Meld uw toestel hiervoor bij ons aan en volg de verdere instucties.


Voor reparatie kunt u het toestel inzenden naar of langsbrengen bij ons eigen Servicepoint.
Meld uw toestel hiervoor bij ons aan en volg de verdere instucties.


Voor reparatie kunt u het toestel inzenden naar of langsbrengen bij ons eigen Servicepoint.
Meld uw toestel hiervoor bij ons aan en volg de verdere instucties.


U kunt uw toestel zelf insturen naar Nokia als deze binnen de garantie valt. Het grote voordeel hiervan is dat de snelheid van de reparaties aanzienlijk wordt vergroot.
Nokia adviseert klanten bij een storing met een toestel eerst de software van het toestel te updaten via Nokia Software Updater of via het toestel. Ook is het mogelijk om eerst de FAQ-/diagnosepagina's te raadplegen, voordat u uw toestel opstuurt.
Klik hier om uw toestel aan te melden voor verzending naar het reparatie bedrijf
Telefonische navraag over uw lopende reparatie: 0900-040.11.98 (lokaal tarief)
Ma-Vrij van 9:30 tot 17:30 uur


Voor reparatie kunt u bellen naar het speciale Samsung servicenummer (0900 - 202 00 88) of kijk op http://www.samsung.nl.
Ook kunt u het toestel direct opsturen naar Dynafix Repair:
Dynafix, Daelderweg 21, 6361 HK Nuth
Klik hier om uw toestel aan te melden voor reparatie bij Samsung Repair Dynafix.
NB. Dit met uitzondering van bepaalde Samsung DualSim modellen. Informeer hiervoor bij onze klantenservice.

Sony Ericsson
Voor reparatie kunt u het toestel inzenden naar of langsbrengen bij ons eigen Servicepoint.
Meld uw toestel hiervoor bij ons aan en volg de verdere instucties.

T-Mobile
Voor reparatie van uw T-Mobile toestel kunt u contact opnemen met T-Mobile via het telefoonnummer: 0800 - 7111.

 Top

Verzekering

Garantieverzekeringen

Alle door ons geleverde gsm-apparatuur voldoet aan de hoogst mogelijke kwaliteitseisen, waarop de reguliere fabrieksgarantie van toepassing is. Het gaat hier om uiterst kwetsbare apparatuur waarvan de prijs, indien deze niet gelijktijdig wordt aangeschaft met een abonnement, bij schade aanzienlijk hoger blijkt te liggen dan de zwaar (door het abonnement) gesubsidieerde prijs, die u er wellicht voor betaalde. Daarom bieden wij speciaal voor onze klanten, in samenwerking met Actua, het €uropoints® Telecommunicatie Zekerheidsplan®. Hiermee bent u tegen een uiterst scherpe maand- of jaarpremie verzekerd van wereldwijde dekking.

Silver Service*

€ 4,95 per maand voor apparatuur tot € 300,-
€ 5,95 per maand voor apparatuur tot € 600,-
€ 6,95 per maand voor apparatuur tot € 1.200,-

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd.

Gold Service*

€ 6,95 per maand voor apparatuur tot € 300,-
€ 7,95 per maand voor apparatuur tot € 600,-
€ 8,95 per maand voor apparatuur tot € 1.200,-

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd.
- Diverse vormen van diefstal (uitgezonderd diefstal uit auto).
- Verklaarbaar verlies en diverse vormen van afdreiging.

Platinum Service*

€ 9,75 per maand voor apparatuur tot € 600,-
€ 10,95 per maand voor appartuur tot € 1.200,-

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd
- Diverse vormen van diefstal (alsmede diefstal uit vervoermiddelen mits en voor zover de mobiele apparatuur is geborgen in een met een deugdelijk slot afsluitbare kofferruimte of handschoenenkastje e.d. in een goed afgesloten vervoermiddel en verbreking van beide wordt aangetoond d.m.v. het originele politieaangifte bewijs)
- Verklaarbaar verlies en diverse vormen van afdreiging
- Verlengde garantiedekking
- Kosten van eventuele heraansluiting op het netwerk na een gedekte gebeurtenis.
- Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max. € 3.500,-
- Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland

iPhone Service*

€ 11,45 per maand voor alle Apple gsm-apparatuur

Wereldwijde dekking in geval van:
- Beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de restanten daarvan) nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd
- Diverse vormen van diefstal (alsmede diefstal uit vervoermiddelen mits en voor zover de mobiele apparatuur is geborgen in een met een deugdelijk slot afsluitbare kofferruimte of handschoenenkastje e.d. in een goed afgesloten vervoermiddel en verbreking van beide wordt aangetoond d.m.v. het originele politieaangifte bewijs)
- Verklaarbaar verlies en diverse vormen van afdreiging
- Verlengde garantiedekking
- Kosten van eventuele heraansluiting op het netwerk na een gedekte gebeurtenis.
- Dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal of een ander gedekt evenement tot een bedrag van max. € 3.500,-
- Een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland
* De polisvoorwaarden zijn bij Actua opvraagbaar.
** Voor een iPhone is alleen de iPhone Service mogelijk. Omgekeerd is de iPhone Service ook alleen in combinatie met een iPhone mogelijk.

Let op!

Genoemde prijzen zijn inclusief assurantiebelasting, maar exclusief de eenmalige poliskosten van € 13,- die door ons aan u berekend worden (bij verzending van uw telefoon). Bij jaarbetaling van de premie wordt ineens 11 keer in plaats van 12 keer de maandpremie in rekening gebracht. De maand- of jaarpremie wordt per automatische incasso van uw bankrekening geïncasseerd.

Verzekering aanvragen

Indien u een verzekering wenst, kunt u deze alleen direct bij aanschaf van een toestel bij 2call aanvragen of binnen 7 werkdagen na verzending van uw bestelling door 2call. Heeft u nog geen order geplaatst? Voeg dan de Actua polis van uw keuze toe aan uw bestelling in Stap 1 van het bestelproces. Heeft u de order al geplaatst en wenst u binnen 7 werkdagen na verzending de verzekering alsnog aan te vragen? Klik dan op de link €uropoints® Telecommunicatie Zekerheidsplan® om het formulier te downloaden.

Wat te doen bij schade?

In geval van schade neemt u telefonisch contact op met Actua Assurantiën B.V. op telefoonnummer 010 - 4477100. U ontvangt dan instructies hoe te handelen. In de regel zullen zij een defect toestel bij u op laten halen voor reparatie en het toestel na reparatie zo spoedig mogelijk terugbezorgen (afhankelijk van de snelheid van het reparatie- of omruilproces bij de reparateur of fabrikant).

Wat te doen bij diefstal?

Bij diefstal zal, voor zover meegedekt onder het gekozen verzekeringspakket, in de regel binnen 48 uur na ontvangst van het goedgekeurde schadeformulier met toebehoren een nieuwe toestel worden (eenzelfde of een vervangend model, of eventueel tegen bijbetaling een ander merk/type binnen het leverbare assortiment).
Het eigen risico bedraagt € 25,- in all-claims. Alleen bij misbruik van de aansluiting door derden (zoals opgenomen in het Platinum Service contract) geldt een aanvullend eigen risico van € 45,-. In geval van schade als gevolg van diefstal of vermissing binnen 6 maanden na de ingangsdatum van de verzekering geldt voor verzekerden of gebruikers beneden de 25 jaar een extra eigen risico van 25% van het schadebedrag met een maximum van € 65,-.

Waardecheques

Indien u een nieuw toestel bestelt via onze webshop en deze (gedeeltelijk) middels een Actua waardecheque wenst te voldoen, plaatst u de order op de reguliere wijze. Wacht met het verrichten van de betaling. Vervolgens stuurt u de originele en ondertekende waardecheque naar ons in. Na ontvangst zulen wij de waarde van de cheque in mindering brengen op het bedrag van uw bestelling. Voor betaling middels waardecheque zal € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht worden.

 Top

Klantenservice

Callcenter

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over uw online bestelling bij 2call.nl, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons callcenter. Onze callcentermedewerkers staan u graag te woord op werkdagen tussen 10:00 en 20:00 uur op telefoonnummer 070-363.53.43.

Live Chat Support

Nieuw is onze Live Chat Support. Hier kunt u via live chat uw vragen of opmerkingen voorleggen aan onze chatmedewerkers. De live chat is beschikbaar op werkdagen tussen 10.30 en 17.30 uur.

Klachten

Bij 2call draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een onduidelijk hebben met uw bestelling, dan horen wij dit graag. U kunt uw vraag per e-mail sturen naar info@2call.nl. Onze klantenservice streeft ernaar uw vraag binnen één werkdag te beantwoorden. Vermeld u bij de e-mail altijd uw ordernummer.
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw vraag/klacht richten aan onze backoffice. Dit kan schriftelijk of per e-mail naar:

2call
Afdeling Backoffice
Elbe 25
2491 BT Den Haag
E-mail: backoffice@2call.nl

Contact

Adres

Postadres:
2call
Elbe 25
2491 BT Den Haag
 
Bezoekadres:
2call
Elbe 25
2491 BT Den Haag
 
E-mail:info@2call.nl
Telefoon:070-363.53.43
Fax:070-392.55.02
BGG Fax:070-427.18.87
KvK nr.:27149566
BTW-nr.:NL-805.653.193 B.01

Bankgegevens

Bank:ABNAmro Bank
Banknr.:NL93ABNA0425321479
IBAN:NL93ABNA0425321479
BIC:ABNANL2A

Openingstijden winkel

maandag:10.00 - 18.00 uur
dinsdag:10.00 - 18.00 uur
woensdag:10.00 - 18.00 uur
donderdag:10.00 - 18.00 uur
vrijdag:10.00 - 18.00 uur
zaterdag:Gesloten
zondag:Gesloten

 Top

Abonnement opzeggen

U dient uw abonnement zelf op te zeggen bij uw provider. Hieronder vindt u per provider de procedures voor het opzeggen van uw contract.
Let op! De datum waarop uw contract wordt beƫindigd is afhankelijk van de einddatum en opzegtermijn van uw contract. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand voor een particulier contract, en een opzegtermijn van 3 maanden voor een zakelijk contract. Indien u uw abonnement wenst op te zeggen terwijl het contract nog niet is afgelopen, dan dient u het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt te betalen (afkoopsom).

Hi
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de Hi Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 06 - 1200 1200 (vanaf een andere mobiele telefoon).

KPN
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de KPN Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 06 - 1200 1200 (vanaf een andere telefoon).

MTV Mobile
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de MTV Mobile Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 06 - 1200 1200 (vanaf een andere telefoon).

Simpel
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u een brief met uw naam, adres, mobiele nummer, gewenste einddatum contracten handtekening te sturen naar:
Simpel B.V.
Postbus 12
3465 ZG Driebruggen

Telfort
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de Telfort Klantenservice op telefoonnummer 0900 - 9596.

T-Mobile
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 0800-7111 (vanaf een andere telefoon).

Tele2
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u te bellen met de Tele2 Klantenservice op telefoonnummer 1200 (vanaf uw mobiele telefoon) of 0900 - 2411 602 (vanaf een andere telefoon).

Vodafone
Voor het opzeggen van uw abonnement dient u een brief met uw naam, adres, mobiele nummer, gewenste einddatum contract en handtekening te sturen naar:
Vodafone
Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

2call

Privacy Statement

Anonimiteit

2call respecteert de privacy van alle bezoekers van haar website. U kunt deze website anoniem bezoeken. Bij bezoek aan deze website zal 2call, met inachtneming van hetgeen hierna is bepaald, geen gegevens zal verstrekken aan derden. Wanneer u deze website bezoekt, worden het IP-adres en de door u bezochte pagina’s vastgelegd. De gegevens worden anoniem verwerkt en alleen voor statistische doeleinden gebruikt. Indien u persoonlijke gegevens invult, behandelt 2call deze informatie vertrouwelijk. We gebruiken uw gegevens om aan u de voor u gevraagde en relevante informatie te verstrekken. In sommige gevallen verstrekken wij deze informatie aan derden die wij hebben ingeschakeld om u van de door u gevraagde informatie te kunnen voorzien. Door uw gegevens in te voeren gaat u hiermee akkoord. Desgewenst kunnen uw gegeven te allen tijde gewijzigd of verwijderd worden. Dit kunt u kenbaar maken door een e-mail te sturen naar backoffice@2call.nl. 2call behoudt zich het recht voor wijzigingen aan te brengen in dit privacy statement. Het is daarom aan te raden dit statement regelmatig te raadplegen, zodat u van deze wijzigingen op de hoogte bent.

Copyright

Niets van deze website mag zonder schriftelijke en voorafgaande toestemming van 2call worden gereproduceerd of gebruikt, anders dan het bekijken en/of het downloaden daarvan op een enkele computer en het printen van een enkele hardcopy ten behoeve van persoonlijk, niet bedrijfsmatig gebruik.

Aansprakelijkheid

Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. 2call aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van deze website en de daarop verstrekte informatie.

Algemene Voorwaarden

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden van 2call.nl.
 
Contact
2Call bij Facebook 2Call bij Twitter 2Call bij LinkedIn
Klantenservice
Direct Contact
Keurmerk
Direct Contact
Inloggen
Nieuwsbrief
Verzekeringen
 
 
Sim Only

copyright 2003 - 2017 | wijzigingen en typefouten voorbehouden | help | algemene voorwaarden | Sim Only | Mobiel internet | iPhone 5 | 0.02 - 1
Powered by Edery International BV