Telefonisch bereikbaar op werkdagen tot 18:00 uur

Op werkdagen besteld voor 18:00 morgen in huis

Klantenservice

Bestellen

Bestelling plaatsen

Maak uw keuze op onze website door een aanbieding te selecteren of door te klikken op een van de tabbladen bovenaan (Home, Telefoons, Tablets, Abonnementen, Sim Only, of Zakelijk).

Stap 1: Bestellen

Nadat u de bestelling van uw keuze heeft geselecteerd, komt u terecht in Stap 1 van het bestelproces. Hier kunt u nog wijzigingen aanbrengen in de abonnementsgegevens, productgegevens en accessoires.
Indien u een abonnement bestelt, kunt u hier de abonnementsvorm (Nieuw of Verlenging), de looptijd (1 of 2 jaar) en eventueel aanvullende bundels en opties selecteren.
Bij bestelling van een los toestel, kunt u hier nog merk/type/kleur wijzigen en een keuze maken uit ons grote assortiment aan accessoires.

Stap 2: Afrekenen

In stap 2 van het bestelproces wordt de bestelling compleet gemaakt door uw persoonsgegevens in te vullen en de leverings- en betaalwijze te selecteren.

account

Indien u voor het eerst een order bij ons plaatst kiest u hier voor de optie Nieuwe klant. U kunt daarna verder gaan met het invullen van Uw gegevens.
Wanneer u reeds eerder een order bij ons heeft geplaatst kunt u inloggen met het e-mailadres en wachtwoord dat bij ons bekend is. Uw gegevens worden dan automatisch ingevuld. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u deze direct opvragen via de link Wachtwoord vergeten.

Uw gegevens

Als nieuwe particuliere klant vult u hier geslacht, voorletters, achternaam, straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer en e-mailadres in.
Bij zakelijke klanten wordt gevraagd om bedrijfsnaam, KvK-nummer, contactpersoon, geslacht, straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer en e-mailadres.
Met het opgegeven e-mailadres wordt een account aangemaakt waarbij het e-mailadres uw loginnaam is. Per e-mail wordt u een wachtwoord toegestuurd. Alle gegevens blijven geheim en worden niet aan derden verstrekt.

Nummerbehoud

Hier kunt u aangeven of u uw huidige telefoonnummer wenst te behouden. Als u kiest voor nummerbehoud geeft u hier uw huidige type aansluiting en bijbehorende gegevens op:
- Abonnement particulier (+ huidig mobiel nummer, simkaartnummer, huidige provider, einddatum huidig contract)
- Abonnement zakelijk (+ huidig mobiel nummer, klantnummer provider, huidige provider, einddatum huidig contract)
- Prepaid (+ huidig mobiel nummer, huidig simkaartnummer, huidige provider)

Levering

Vul het gewenste afleveradres voor uw bestelling in. Dit dient een adres in Nederland of België te zijn.
- Zelfde adres (uw bestelling wordt geleverd op hetzelfde adres als uw huisadres).
- Ander adres (uw bestelling wordt geleverd op een ander adres naar keuze. Vermeld bij het adres van een bedrijf altijd de bedrijfsnaam).
- Afhalen (uw bestelling is af te halen in ons filiaal in Den Haag).

Afhandeling

Selecteer hier de wijze waarop uw bestelling geleverd wordt en maak een keuze tussen de beschikbare betaalmethoden:

Contract zelf printen en opsturen:
- Betaling door overmaken
- Betaling met iDEAL (selecteer uw bank)
- Betaling bij afhalen in winkel via PIN, creditcard (+ 3,5%) of contant

Bevestig bestelling

Selecteer of u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden en of u op de hoogte gehouden wenst te worden van onze laatste aanbiedingen. Klik op "Bevestig bestelling" om uw bestelling te bevestigen.

Stap 3: Orderbevestiging

In stap 3 van het bestelproces ziet u een opsomming van de bestelde producten van uw order met het nieuw aangemaakte ordernummer. Tevens vindt u hier de betaalinformatie voor het verrichten van de betaling (iDEAL/overmaken). Indien u een order met een abonnement* heeft besteld kunt u hier direct het contract en de orderbevestiging printen.
* De minimumleeftijd voor het afsluiten van een abonnement is 18 jaar.

Benodigde documenten

Om uw order in behandeling te kunnen nemen dient u de volgende documenten aan ons in te zenden:

Particulier nieuw abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Bankpas i.c.m. een geslaagde pintransactie van uw eigen rekeningnummer, of:
- Bankafschrift (met naam en adresgegevens, niet ouder dan 1 maand)

Particulier verlenging abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)

Zakelijk nieuw abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Bankpas i.c.m. een geslaagde pinstransactie van uw eigen rekeningnummer, of:
- Bankafschrift (met naam en adresgegevens, niet ouder dan 1 maand)
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel (waarop aanvrager als contactpersoon vermeld staat; niet ouder dan 1 maand)

Zakelijk verlenging abonnement

- Ondertekend contract
- Legitimatie (paspoort/identiteitskaart (voor- en achterzijde)/rijbewijs)
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel (waarop de aanvrager als contactpersoon vermeld staat; niet ouder dan 1 maand)

Informatie over de toe te zenden documenten vindt u eveneens in de Orderbevestiging. Zodra 2call uw bescheiden in goede orde heeft ontvangen en uw aanvraag is goedgekeurd door de provider, wordt uw bestelling verstuurd. In de bevestigingsmail vindt u de verwachte levertijd van uw bestelling. Onder Orderstatus kunt u de voortgang van uw bestelling bekijken.

Er zijn verschillende mogelijkheden voor het inzenden van de documenten:

- Opsturen per post naar: 2call.nl, Elbe 25, 2491 BT Den Haag.
- Faxen naar: 070-427.18.87 of 070-392.55.02.
- Ingescand in JPG- of PDF-formaat e-mailen naar: sales@2call.nl.
- Digitaal gefotografeerd op minimaal 200Kb per pagina e-mailen naar: sales@2call.nl.